Monday, March 21, 2011

SAYA SAYANG LELAKI INI......
SAYA CINTA LELAKI INI.....
SAYA KASIH LELAKI INI.....
SAYA RINDU LELAKI INI.....
 
Salam sahabat seme....
Lama x update blog. X berkesempatan la plak. Asyik bz je sejak dua menjak ni. Heheheheh.. Bz ngan bisnes, bz ngan anak2.. 4 4 askar ada kat umah ( cuti sekolah ). Riuh rendah jadiknye. Ari2 jadi tarzan. Hehehehehe. Sekali sekala apa salahnye.  Cuti sekolah, abg long blk sini.. Sepatutnya dia da smp blk sana, tp pak long dia terkandas plak kat Sri Kembangan ( demam ) so terpaksa tangguhkan perjalanan balik...

N3 kali ni nak cite pls lelaki di atas tu.. hehehehe.. Bopren saya.. Teman lelaki saya.. Kekasih saya.. 15 Mac aritu besday dia. Tahun ni tahun ke 8 kami selebret sama2.. Semalam sy buat kenduri kecik2 utk jamu jiran sblh2 and kawan2 yang closed ngan dia. Xde la ramai mana pon, sket2 je. Tapi tgk dia cukop happy, satu kebanggaan pada sy. Dia happy sy happy. Menu pon simple gile ---> Bihun sup, ketiau + mee goreng, kek pisang, keropok lekor, nugget ayam, sirap .. Alhamdulillah, tetamu yg dtg pon ngam2 je ngan makanan yg ada, x de yang menjadi habuan cik tong.

Seronok bila dpt berkumpul sekali sekala ngan kengkawan. Slalu kenduri adik beradik.. kat umah mak dia slalu sgt buat mkn2 ajak adik beradik belah mak + ayah makan.. Mcm2 menu ada. Ayah mmg pro masak pon. Resipi terbaru Kuah Spagetti + Tulang . Perghhh menarik gila. Sbb selama ni kita tgk kuah spageti just letak daging hancur je kan.. Letak cendawan butang. Resipi ayah mmg meletop la..

Lps ni turn besday Zharif Eiman plak.. besday setahun.. so maybe nak seleberet "over" sket mengikut bajet dan kemampuan laa... Maklumla 1st time utk dia. Kali ni mesti nak jemput kawan2 sy juge.. Hehehehehe... Huhuh ramai ooooo dlm list sy.. SHMSM, GHMB.. adus dus dus.. :) tp maybe x seme nak dtg .. X pe la.. insya allah.. semoga perancangan itu berjalan lancar.. Doakan bisnes 4Life sy terus sukses...

3 comments:

syafisyifa' said...

salam kenal :)

Ibu Aqmar said...

umah kat mana?klau dekat2 nak gak terjah..hehe boleh ke?

babylove said...

salam perkenalan juga buat syifa

akma : heheheheh.. area sunway pyramid... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket