Wednesday, May 9, 2012

Seharian di Trauma & Emergency PPUM .....

Assalamualaikum....


Princess lagi.......... Pagi tadi lps subuh, aku baring blk.. pusing kat princess, nk pelok2 dia. Skali haaaaaaaa, gile panas badan + kepala dia. Aku pon sepantas kilat le amik penyukat suhu badan tu... Tgk2...38++... aduhai.... terus kasi mkn ubat, bg jugak tf  adv 2bj... setiap stgh jam aku sukat suhu... naik naik naik terus naik... aku amik kain lap2 pala+badan dia..


Tak boleh duduk aku... last2 bwk dia skali dtg PPUM. ikotkan zharif je yg ada follow up ENT. So adik pny hal da setel, xde apa2 mslh.... ni princess lak...


Pasal dia x mo mkn + minum, terpaksa la set line, cucuk IV.. Drip la jawapannya.Da berjam jam aku kat sini. Tadi dorang cepat2 bukak baju dia, lap2 ngan kain basah. Doc takot dia dpt fits lg...


Jam da pukul 2.45ptg... kami masih di sini.. moga takde apa yg serius..... Doakan princess yer....


Akhirnya...... 4.31pm, kene tolak masok wad jugak.... ;-(


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

hernyhafiz ^_^ said...

salam .ya Allah.siannya. kena sediakan suppositori pcm kat rumah. anak saya pun tak sihat ni :(

hernyhafiz ^_^ said...

oh siannya ada stanby suppositiri pcm ke kat rumah? semoga cepat sembuh ya?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket