Thursday, May 24, 2012

Aku sangat kecewa.......

Doa ketika dukacita dan sedih


Ya Allah....

Andai ini ujian-Mu utk menjadikan aku manusia yg lebey baik dari hari ini, aku redha Ya Allah....

Andai ini peringatan-Mu atas seme perbuatan dosa2ku, aku juga redha Ya Allah....

Andai masih ada kesempatan utkku perbetulkan kesilapan ini, tunjukkan aku caranya Ya Allah...


Sungguh aku tak mampu menahan keperitannya...

Sungguh aku tak mampu menerima kekalahnnya...

Suñgguh aku tak mampu berdiri menampungnya...


Kuatkan semangatku Ya Allah

Tabahkan hatiku Ya Allah

Kentalkan jiwaku Ya Allah


Ku mohon.....................


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

bEe HoNeY said...

kak...kuatkan smnagt demi utk ank2 kak.sya pun tgh diuji lg...darwisy warded smlm, demam, msk air...sian tgk...alhamdulillah rini ok skit...semoga princess akak pun cpt smbuh amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket