Tuesday, January 25, 2011

HYPROBULKSMS.. BISNES AFILIATE PERTAMA YANG BERI KOMISYEN 100%





HYPROBULKSMS SANGAT BEST SANGAT HEBAT SANGAT MUDAH MENJANA INCOME!!
janji kene fokus, komited, yakin, hanya utk org2 yang memang mahukan wang....

Produk HyProBulkSMS adalah 1 Sistem hebahan kepada kumpulan sasaran dengan menggunakan SISTEM BULK SMS / SMS PUKAL melalui internet. Sistem SMS Pukal ini sangat menjimatkan berbanding kos SMS biasa. Selain khidmat SMS, anda juga boleh hantar MMS, Wap Push, Flash Message kepada semua rangkaian 012, 013, 014, 016, 017, 018, 019 dengan satu kadar rata serendah 9 sen dalam mahupun luar negara ( ROAMING )

SYARAT PENTING
1.Tuan/Puan ada tak 500 orang sahabat di dalam FB?? Kalo x de, add la seramai mungkin.... Dari 50 orang sahabat FB Tuan/Puan, 250 orang yang bekerja?? Takkan dlm 250 org itu, 10 orang x mo respon? Mesti ada....
2. Tuan /Puan ada sebab dan impian yang tinggi untuk BERJAYA ini akan meningkatkan PELUANG dan MOMENTUM utk BERSARA MUDA dan KAYA

ANDA BERPELUANG utk mengetahui mcm mana nak buat income KEDUA ..

rm250 jadi rm 500-600 @ rm 500 jadi rm 1000 - 3000 @ rm 1000 jadi rm 11000 - 14000???? Yang mana anda mahu?

Rajin untuk gaji 3k sebulan atau Extra rajin untuk Income 15k sebulan? Rajin untuk retire umur 55 atau Extra rajin untuk retire umur 35? Rajin untuk raya setahun sekali atau Extra rajin untuk raya hari2? Ada Extra tu??? U mmg layak ! PAYAH TAPI TAK SUSAH, SENANG TAPI TAK MUDAH!

Kelebihan kami:
1.Membantu beribu-ribu anak melayu yang biasa kepada luar biasa.
2.Diiktiraf Persatuan Pengguna Islam Malaysia
3.Mempunyai Lesen dari SSM(SAH)
5.Mempunyai latihan-latihan efektif kepada setiap perunding
6.Income terbanyak setakat ini RM87k seminggu.
7.Mempunyai pemimpin beribawa dan terbukti berjaya.

Sebut sahaja DUIT, semua orang nak CEPAT. Bila bagi PELUANG buat DUIT, korang pulak LAMBAT. DUIT pun tak suka dengan orang yang LAMBAT-LAMBAT ni. Lagi CEPAT anda buat, lagi CEPAT dapat DUIT..Nak DUIT atau nak ILMU BUAT DUIT..??

ok..kalau nak mula.. pertama skli ISI FREE FORM DULU.. pastu sy kan bg web replika untuk awk tgk ttg biznes ni k. jd skrg awk buka web ni dan isi borang percuma ni:

http://www.330hyper.com/hyprosms/?rId=167237

HyproBulkSMS ni 100% PayOut.... Program ini bukanlah program SKIM cepat KAYA atau MLM tetapi satu program menjana ekonomi individu. Tiada unsur PAKSAAN,PENIPUAN atau belian BARANGAN, hanya satu program AFFILIATE MULTI TIER MARKETING secara berkelompok...U DECIDE....I GUIDE..

Ada saja yang bertanya.. Apa jaminan dapat pulangan modal? Jaminan yg bagaimana anda perlukan? Hyprobulksms ada skill yang boleh dipelajari bagi menjana income luarbiasa ini... Seandainya anda benarkan diri anda diajar, anda menerima teknik utk menjana income ini dengan baik, anda pasti boleh melakukan apa yang kami da buat skarang ini. Syarat utama, anda mahu, anda yakin, anda komited, anda fokus, dan yg penting anda memang memerlukan wang utk meneruskan kehidupan seperti saya dan juga rakan2 hypro yang lain... Kalo seme perniagaan ada jaminan akan untung @ balik modal dlm sekelip mata, rasanya kat dunia ni x kan ada pekerjaan lain selain berniaga... Seme ni atas usaha kita.. Kita buat kita dpt.. Kalo dok diam sembunyi tangan memang komfem x dpt laaa....

step :

1. register dulu free form yg sy bagi kat atas tu
2. lps register ( hafalkan username ngan pwd anda ) , bank in modal pada saya. sejurus lps bank in, sms segera pada saya dan saya akan mula aktifkan akaun anda. bagi prospek yang bermula dengan RM250, saya tidak akan menaja web replika anda yang mana anda kene tambah RM30 utk dapatkan web replika sendiri bagi tujuan promosi. saya hanya menaja prospek yang bermula RM500 - RM1000 yang mana RM30 tu dibawah tanggungan saya ( utk kali yg pertama ini . tahun seterusnya anda boleh maintain sendiri dah ).
3. saya akan tunjukkan web replika saya yang mana anda akan mendapat gambaran yang jelas bagaimana bisnes ini berjalan dan payout yang dibayar kepada kita. flow bisnes ni sgt mudah, kalo anda benar2 faham konsep pembayaran dan pelan pemasaran bisnes ini.
4. selepas akaun anda diaktifkan, anda akan memperolehi 1 web replika yang mana anda boleh mula mencari prospek baru iaitu powerline anda . yang penting untuk mendapatkan kaki kiri dan kanan anda utk ditaja.

ni web replika saya... anda boleh cuba tgk.. ada nama dan hp saya. dlm web ni tertera segala nya psl hyprobulksms.. apa itu hyprobulksms.. pelan pemasarannya..

bisnes ni mmg nmpk mcm kene cari org, tapi kami ada skill2 yg akan buat ORANG CARI KITA.... jgn risau.. kami akan guide sampai prospek pandai... dun wori.. yg pasti.. BISNES INI HEBAT .

http://www.hyprobulksms.net/index.php?id=mahuwang

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket