Wednesday, April 7, 2010

Peringkat Akhir Kehamilan..........

Hye Seme.... Hari Ni dah 37w 1d... huhuhu.. peringkat akhir dah ni.. Menunggu saat2 si kecik ni nak klua melihat dunia.. Semakin hari semakin aku x sabar.. Menanti dengan penuh debaran.. Bagaimana rupanya.. Susah ke .. senang ke? Huhuhuhu.. bercampor campor dalam benakku.. Macam2 dalam ingatan ni.. Skang ni plak susah nak tidur malam.

Dua hari ni ... datang plak batuk selsema. Adusss.. memang x selesa langsung. Pegi klinik isnin lepas, doc ckp aku kurang minum air. So kene la lebihkan air suam. Huhuhuh.. Nak wat camne kan. Memang ari2 aku kene gigit ais walopon sedikit. Tak boleh kalo tak... Skang ni.. baru padan muke aku.. Haaaa.. serik. Baru aku tau. Semalam call klinik.. nak tanya pasal air badak. Then nurse tanya, ada mslh apa.. Aku pon ckp le.. mlm semalam tu rasa nak demam.. Pas2 kene batuk selsema.. Tiba2 dia bukak cite pasal H1N1.. dah ada kematian melibatkan ibu hamil 2 hari lepas.. Aduiyaiiiii.. Terkujat den! Tapi mujurlah aku x demam. Cuma ye la batuk selsema ni.. Memang tak selesa. So aku harap aku bebas drpd virus itu.. Sbb nurse cakap, ibu hamil berisiko tinggi nak kene. Huhuhuhu.. Ya Allah .. Lindungilah aku dan bayiku.. Moga takde apa2.. petang ni nak g cek up klinik.. so harap leh jumpe doc sekali.. harap x de apa2 laa.. Aku nak lahirkan bayiku ini dengan selamat...

2 comments:

IbuAina said...

semoga dapat melahirkan baby dengan selamat..

NadiaNatasha said...

nor dlu mmg 37 weeks 1 day deliver, u better get readt now kak nurul mana tau tetiba pom pom pom :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket