Sunday, December 30, 2012

Hari Terakhir 2012....

2012 memberi aku banyak sgt kenangan pahit dan sukar utk aku lupakan.....
Terlalu dalam kepedihan dan keperitan itu....
Yang terpaksa aku tanggung seorang diri.....
Memang perit, rasa bagai nak gila ....

Namun aku percaya....
Allah ada sebab kenapa aku dipilih utk menerima ujian2 itu...
Allah ada sebab kenapa aku mesti rasa apa yg org lain penah rasa....
Aku redha, aku sedar dan aku pasrah...
Ketidaksempurnaan diri ini yang masih byk perlu dipelajari..
Moga aku x terus sesat dan hanyut dalam arus dunia..
Moga aku akan dpt jadi manusia yang berguna dan insan yang bertaqwa...

Ku mohon agar dapat aku kikis segala memori hitam itu dari kotak fikiranku....
Ku mohon agar seme kesengsaraan akan segera berlalu....
Ku mohon agar keluargaku aman bahagia tanpa diganggu....
Ku mohon agar tiada lagi curiga...
Ku mohon agar tiada lagi air mata sengsara......

Selamat datang 2013....

~babylove~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket