Monday, June 23, 2008

Last Friday, Azury sms and tanya aku free x sabtu nih? So I'm wondering diorg ni mesti nak hang out, makan² ke.. sembang², gossip².. Dia cakap nk jumpe area Kg. Baru ( Sokumvit .. mak aih.. apa kenama laa restoran ni.. Hope betul ejaannye hekhekhek....). Sorry Azury aku cilok ni gambar nih... Terasa ayu aku di malam itu. Hahahahahahah.. Hangin Ita kat aku... Aku terover vogue drpd dia....

Farhana Batrisya dengan Auntie Azury & Auntie Rozita

Diorang ni kawan baik aku dari sekolah rendah. Percaya tak.. kami bertemu semula dalam suasana yang syahdu bile Farhana Batrisya masuk ICU bulan lepas.. Friendster dah menemukan kami bertiga. And aku harap akan ada ramai lagi kawan² kami yang ada FS dan ternampak muke aku dan kawan2 aku yg voguee da vass nih... :D

Dania, anak Azury yang sulung ... Dia nak adik lagi la mummy~

Bile aku tengok dia terlentok di pangkuan Azury, aku berasa sangat lega sebab dia dah tak menangis lagi bila disentuh strangers.. Kalo tidak.. mana ada orang boleh pegang / sentuh dia. Hanya aku dan Abah dia je. Aduss.... Nak wat macam mana.. Doktor kata itu salah satu effect kecederaan dia.. Dia fobia pada sentuhan strangers.

Feeding time. Sabarlah sayang...

Ohohoooo.. dah lewat ni.. Feeding time is 9.. Mama ngan Babah lambat!!!! Hehehehe.. sorry Isya. Kita minum duluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu... Kalo orang yang x sabar memang dah sakit jiwa lalui saat - saat macam ni. I'm so lucky that my hubby always be with me. Kalau babah x de, pengsan mama layan Isya sorang². Dia x boleh nak menyusu sendiri. Puting botol dia x mo isap.. Jari aku dia nak plak isap. Aduhmak.. adik nih.. Mintak- mintak masa appoinment ngan Dr. Priya ( Pakar Kanak - Kanak ).., dia akan tunjukkan perkembangan positif. Mama hope tube ni cepat dicabut coz mama tau Isya x selesa ngan semua ni. Relax Isya, mama tau Isya akan sembuh.

Saat - saat manis ni takkan aku lupakan sampai bila². Thanx guys, yang sanggup arrange time and date yang suite utk kite makan sesamer.. Teringat zaman kita kecik² dulu. Kalo lagi ramai yang join kan besh? Mana kawan² kita yang lain² tu hek....... ?

Antara hidangan yang buat kami kekenyangan tahap cipan malam tuh........


Kerapu Masam Manis... Decoration dia menakutkan.. Cun abes cam kat Hotel!


KERABU SOTONG...
Aku rasa aku je yang belasah...... Korang x suke ker? Ke aku yang tak kasi korang chance nak raser? Hahahahahahahah......

NYUMMMIIIIEEEEEEEEE. MAI MINUM SAMPAI MABOK...

MR. SHAH AND ADAM NAFIS.... HERO² PUJAAN YANG SENTIASA BEREBUT UNTUK BERDAMPING DENGAN AZURY!!

SHAH ... THANXXX A LOT. PASNI KAMI PLAK PAYUNG AWAK YERRRR...........

Lain - lain.... TomYam of coz laa.. sedap siot. Leh promote kat kawan² lain nih. Masa makan start la sembang zaman kecik kecik dulu.. Masa sekolah, masa tengah berhingus. Len kali kalo boleh nak ajak cikgu² sekali.. Expecially Cikgu Azlina. Rindu sangat kat dier.

Sejam lepas tu.. borak nye borak... anak² Azury dah menunjukkan tanda² kerimasan yang melampau. ( NAK AJAK BALIK LE TUHHHHHHH ).. Heheheheheheheheheh... kalo ikot nak sembang sehari suntuk pon tak abes. Tak pe laa.. lenkali jumpe lagi. Muaaahhhh to Azury and Rozita... Love u guys!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photobucket